FULL SPÄCKAT SCHEMA

Hej mina kära vänner,erkänn att ni längtat efter en update?Jag har haft väldigt mycke att göra och därför ingen tid att skriva.I torsdags blev det Karstorp med HR,mycket trevligt vi grilla,spelade fotboll (de gjorde),drack och hade det allmänt trevligt och stort plus var ju att solen var uppe hela dagen,perfekt!Sedan blev det en spontan utgång,allt gällde ju på min storebror,och tillslut hämtade han de oxå.Kom hem vid tre tiden.

Men en sovmorgon fick man inte,blev att gå upp vid sex för att befinna sig i skolan för att vara med och servera på studentmiddag och jag ville så vara i deras skor..Efter det gick jag till VH där tre av mina vänner tog studenten,grattis till de.Väl hemma däckade jag direkt,men sov inte länge då jag skulle iväg och hälsa på mina studentvänner och som ett perfekt avslut på dagen blev det bio med mina två favoriter Vän och min mamma :) Och nu mina vänner ska jag iväg och storstäda klart köket :) vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Jessica

tusen tack gumman <3

2010-06-06 @ 00:45:41
URL: http://jjessey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0