FRUKOST SEN SKOLAN


Kommentarer
Postat av: neli

Hej draga :D ♥



Nu har jag fått min mask och du kan läsa min recension på bloggen hihi. Jag kan inget mer säga än att jag är nöjd! Däremot kan jag inte riktigt bedöma än om den är bra mot rödflammig hy då jag har suttit och stekt i solen i två dagar och jag är röd som en räka så jag kan inte se det nu :/ Men det kommer! Däremot är det nog den bästa masken som jag använt. Den ger en otroligt len hy och det känns som att all smuts har sugits ut ur ansiktet..



Ooh, jag ångrar nu att jag inte tog hand om dem lite bättre när jag såg att dem började gå av :/ Dumma mig! Och jag som kämpade så mycket med att få dem långa.. Ja, men lösnaglar är ju skitsnyggt :D Love it ♥ Lite tråkigt att dem inte är äkta hahaha.



Ja, jag åker ner i år hihi. Åker ner varje år. Mamma låter mig inte vara här haha :P Hon tror att jag är 10 fortfarande och vill att jag ska åka med varje år :P Men jag har sagt det till henne, att nån gång måste jag stanna i Sverige och jobba för jag skulle vilja göra det. Tjäna egna pengar osv.. Skulle vara härligt :) Men hon tjatar; Men tänkt din mormor och morfar, dem är gamla.. Du måste hänga med ner så länge dem lever.. Dem vill träffa dig.. Haha, samma visa varje år :P



Hoppas att du haft en underbar dag sötis :D

PUSS ♥

2010-06-03 @ 19:14:47
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0