FIX,TRIX OCH IMORGON SOMMARLOV

klockan är halv elva, och jag är trött som ett svin. Haft en tuff dag i köket, dock inte med matlagning utan med städning tredje och sista gången för iår. Det betyder att när vi är i köken / serveringen har vi som avslutning för kursen storstädning då röjer vi ut allt från kylar / frysar / förråd osv. för att torka ur,slänga gammalt och ställa tillbaka allt återigen.. roligt? inte det minsta. jag känner inte av mina ben, eller min rygg för den delen.

vad jag ska ha på mig på skolavslutningen imorgon är inte ens avklarat, det regnar och det är kallt så något somrigt känner man ju inte alls för och jag har ju inte direkt köpt något nytt, det är ju bara tvåan vi slutar trots allt lixom hallooo tycker det räcker med att lägga ut en massa pengar i trean, håller ni inte med? sedan är det studenten också, min kära vän ramajana tar studenten så jävla glad för hennes skull ohoj :D :D så blir nog en kväll hos familjen zahirovic.!

nu har jag så mycket att fixa, har ju inte ens duschat eller fixat naglarna det bästa med sommarlovet är ju att man får ha målade naglar när man vill och hur mycket man vill och slipper tänka på att ta av de för att dagen därpå är det kök, fyfan vilken känsla för imorgon går jag ut från den där skolen och kommer inte tillbaka på 2månader, underbart ! vi hörs imorgon mina vänner, ha en underbar fredag för det ska jag ha !!


Kommentarer
Postat av: neli

Hej hjärtat :D ♥



Aaaw, tack för ditt stöd gumman! Du är så gullig! Vi får helt enkelt vänta och se hur det kommer bli med det. Jag hade tenta idag, och tyvärr så fegade jag ur och gick inte på den mest på grund av min motivation, för jag har tappat den helt och desamma med hoppet. Känner att det är omöjligt helt enkelt! Det går bara inte :( Fick lite dåligt samvete för att jag inte gick, men kände att det var bättre så för om jag hade gått dit och sen sett att jag inte kan något, hade jag mått ännu värre.



Hihi, ja gumman, oroa dig inte :D Du kommer LÄTT in på högskolan. Du verkar jätteduktig och du har ju jättebra betyg så du skulle kunna komma in på exakt vad som helst :) Du smart som Einstein vafan :D Haha. Vad ska du söka sen på högskolan då? Eller vet du det än? :)



Oooh, gud va jobbigt det låter. Dumma tandställning. Hoppas det är bättre nu :( OMG, jag ska till Nelly Outlet imorgon hihi. Jag är hemma hos mamma och pappa nu som bor lite utanför Borås, så en kompis till mig frågade om jag ville hänga med :D Hoppas jag hittar något hihi :D Längtar ♥♥ Kan säga till om det finns något! Men det gör det nog. På hemsidan så finns det ju massa fint :)



Aaaw, tack så mycket gumman ♥ Jag älskar min nya kavaj hihi. Älskar den så mycket att jag skulle kunna sova i den haha. Känns som att jag har bott i den idag så mycket jag har haft på mig den haha.



Jo, tack det har vart en helt okej dag. Är som sagt hemma hos mamma och pappa nu. Har vart på lite studentfester och så. Några barndomskompisar har tagit studenten så jag var där med mamma och pappa. Ätit lite gott och så och träffat gamla kompisar :) Hur har din dag vart då? :) Hoppas bra!

PUSS draga ♥



2010-06-10 @ 23:50:38
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0