1 JUNI 2010

Redan Juni månad, tiden går så otroligt snabbt. Jag kollade lite på skolans hemsida och hittade ett schema för 2010/2011. Såg något så jävla fint där, mitt studentdatum. I love it. Längtar. Denna vecka har de som går i skolan i Skövde sin studentvecka, jag kan tänka mig att de är överlyckliga för det skulle ju jag lätt vara. Och nästa vecka är det Tibro som har, jag har studenter denna vecka och en student nästa vecka. Fan vad jag är sugen på studenten!!!

Men ska inte sitta här och drömma utan jag ska börja att klä på mig,sminka mig,äta frukost och dra iväg till Skövde, sedan blir det Götet. Hoppas på att hitta ngt snyggt :) tänkte fota dagens outfit men har ju tagit bort den kategorin så jag tror inte jag pallar, skiter i det haha och tror ni också skiter i vad man har på sig, inte så direkt att man går köper exat samma direkt efter, SMELL YA LATER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0