WHAT A GREAT DAY

Vaknade runt sex tiden,drog oss in till Skövde för att jobba, körde in som vanligt och körde hem börjar bli trött på de där Övningskör det är så irriterande för det känns som om man kan allt men igentligen lär jag mig något nytt varje gång jag kör, höhö hade ju börjat ta tag i teorin men nu har jag lagt av igen och ne nu bör jag verkligen börja igen. Det blev några besök på sjukhuset för lillebror hade ramlat igår på cupen och idag är foten uppsvullen och blå, men det var inget brutet kooooonstigt.

Sedan åkte vi och handla lite mat, nämligen de sista jag behövde och fyllde på frysarna hehe, sedan blev det grill, chips, frukttallrik och en massa massa annat med familjen Zahirovic at our place ! Mysigt och trevligt, kommer bli många sådana där dagar i sommar men bara vi tre. Jag är så mätt att jag snart spricker, imorgon blir det verkligen gymmet för min del men även för vanessas och nanas ,haha har inte ätit såhär mycket på sjukt jävla länge så det här känns verkligen...inte så jävla kul ,men vad ska man göra älskar mat så nej nu blir det TVn lite någon film på 3an och sedan dejta sängen med några avsnitt av Smalville. Smell ya later !


van,nana och jag i höst 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0