SÅ MYCKET ATT GÖRA

Har en massa att göra idag, som jag ska ta itu med senare när jag åter igen blir själv hemma.Mamma och de är i Tyskland säkert i slutet av landet,jag saknar henne som fan. Fyra veckor kvar sen träffar jag de igen :)
L O V E L Y! Jag är glad för de åkt och inte stannat i ruttna sverige som jag, men jag skulle gett min lever just nu för att vara med de också vara i mitt underbara hemland. Men ska inte tjata mer om detta, sista gången i promise! Har gjort mig en to do list. Later people!


- Ta in tvätten + hänga upp tvätt.
- Diska + tömma diskmaskinen
- Tömma kylskåp och städa ur det
- Damma vardagsrummet
- Storstäda mitt rum
- Storstäda badrummet
- Bädda min och lillebrors säng.
- Dammsuga, moppa

Det verkar vara jätte lite grejer och som om det tar lite tid men ska ta all tid jag behöver, för har trots allt en månad på mig HAHAH, lika bra få allting gjort sen är det bara dammsuga osv. när det väl blir smutsigt. Jag bor ju själv i ett tre vånings hus i tre månader, någon som vill flytta in :)? höhöh



update 17:30

Tagit det så lungt jag kunnat idag efter att Lena åkte hem. Ringde mamma nyss och frågade var de var, "gränsen till Kroatien, kön är otrolig." ,åh :( haha så här långt har jag kommit på min to do list.

- Ta in tvätten + hänga upp tvätt.
- Diska + tömma diskmaskinen
- Tömma kylskåp och städa ur det
- Damma vardagsrummet
- Storstäda mitt rum
- Storstäda badrummet
- Bädda min och lillebrors säng.
- Dammsuga, moppa

Snart fixar jag disken också, sedan får man se vad man fan gör tror jag storstädar rummet. Älskar hur jag städat badrummet på övre plan precis så det är till en person :) love it! lagt upp favoritparfymer, till och med min sminkväska ligger där nu :D later people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0