PÅ JOBBET

När man inte hinner uppdatera hemma så hinner man små inlägg på jobbet,skriver från mobilen och har kopplat upp mig genom wifi.Sitter och tar det lungt har en hall kvar att städa sen ska man över t storstädning,och vem orkar bli utnyttJad?Inte jag iaf,vill byta person man jobbar med på storstädningen men det är inte så möjligt just nu.Ute regnar det så det är sånt typiskt sova väder,så ni kan gissa vad Ja ska göra när jag kommer hem.Förutom att ta in en blöta tvätten eftersom jag inte trodde det skulle regna sen ska jag bara njuta av dagen.Göra matlåda och slappa tänkte dock dammsuga lite men allt återstår att se.Nu ska jag fortsätta med mitt jobb.Later mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0