INGEN TID FÖR BLOGGEN

Bloggen får lida lite, blir inte så mycket uppdateringar då jag inte hinner helt enkelt. Jag jobbar från 06-15.00 hemma runt fyra, tills jag diskar, städar undan lite,vilar och lagar mat hinner klockan bli mycket. Jag har inte haft tid att lägga upp shoppingen men det kommer senare under kvällen, i promise. Har hunnit med mycket städning i hemmet, storstädat lilla badrummet, dammat,dammsugit och nu ska jag sätta igång med en städning av övervåningen får besök imorgon, så det måste vara fint och prydligt just nu är det sjukt stökigt och snart kommer det några vänner över för lite besök äntligen fått min ring från H&M, men den guldiga var tydligen slutsåld?När man har väntat i ca 3-4månader blir man lite sur alltså. Inget att göra åt dock, såg även hur mkt lön man kommer få nästan en tusenlapp i skatt, jävla besviken haha aldrig fått så jävla mkt skatt KUL, not! Nästan så att man inte ens vill jobba när man ser att de tar en jävla arbetsdags lön fyfan.

Pratde föreut med min mamma i telefon, my God vad jag saknar henne och min lilla pappa. Min lillebror har köpt en present åt mig hihi :D så jävla söt han är saknar sönder mig efter honom också faktis. Nu ska jag påbörja städningen så jag kan fota allting senare som man köpte i Ullared, haha en vecka efter kommer det märks väl att jag är ganska så upptagen av mig. Later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0