INGEN TID FÖR BLOGGEN

Som ni ser är det jävlig kass uppdatering,men jag hinner helt enkelt inte med bloggen.Jag har så mycket att göra när jag kommer hem,laga mat,tvätta,städa undan och framför allt vila.Det är sommarlov och man ska ha en massa bilder,men när ens vardag är samma så händer det inget och på helgerna är kort det sista man tänker på kan jag lova er.Allt jag tänker på då är sömn!!Idag ska jag nog hinna med att visa upp min shopping från Göteborg då Jag var där med Sanci..Nu ska jag till ett läskigt ställe och vattna blommor tur att man har någon att prata med på mobilen så man inte är rädd haha,vi hörs senare under dagen om jag hinner har en massa att göra hemma.Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0