GILLAR INTE DE HÄR VUXENLIVET

Nej,ärligt talat vill ha hem min mamma! När jag kom hem från skolan/jobbet väntade mig alltid nylagad mat. Nu får jag stå där och laga mat själv till jobbet,varje jävla dag jag går HR men det är för jävla svårt att tänka ut något även om hela jävla frysen är proppad och tänk,det kommer vara såhär i TRE jävla veckor till. Dessutom har jag städat toalleterna,diskat från gårdagen,bäddat min säng och mammas&pappas (van sov hos mig), ska snart slänga in tvätt, dammsuga,moppa. Jag kommer vara så jävla död när Vanessa kommer hem till mig om ngn timme, ska nog ta och slänga in tvätten,dammsuga och moppa och sedan sova på vad jag ska laga för mat åt oss, är trött på kyckling fan måste nog ha ngt annat nu,men VAD? Ngt som inte innehåller gris :P? höh, det är så tråkiga inlägg nu,hinner inte med ngn shopping, inte hinner jag med att fota ngt heller då mina dagar består av jobb jobb jobb jobb, alltså bara en massa jävla STÄD hela tiden. I helgen blir det andra bullar, hoppas jag :) vi hörs senare under dagen ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0