DE NEGATIVA MED HELGJOBB

Kom hem från jobbet för ca en 30min sen, seriöst de som mest suger med att jobba helg är att man måste gå upp så jävla tidigt och när man väl kommer hem så kan man ej somna om. De suger verkligen, vet inte vad jag ska göra nu men funderade på att försöka somna om, lär bli en varm dag idag som jag inte vet hur den ska spenderas ...vi får väl se något jag vet är att jag måste laga mat idag, men vad? måste göra en matlåda åt mig själv för morgon dagen + måste ha ngt äta under dagen också.. tips?

well,smell ya latero!


jag var ju så jävla kunglig som liten, HA HA HA, kjol nere och en "gangsta" tröja där uppe samt en omatchande hatt och strumpbyxor...bra ivana (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0