BEFINNER MIG I BORÅS

Sitter på centralen i Borås just nu,vilket jag gjotde senaste 50minuterna. Tåget går inte förens 16.03,surt men sant. Helgen har varit bra, men gått alldeles för fort har inte ens hunnit att känna av den. Som ni vet har jag tillbringat min helg i Gnosjö,igår var vi i Ullared hela dagen.På kvällen kollade vi film,dock inte jag iaf inte så länge råkade somna (förlåt Sanci), känner mig som världens tråkigaste människa. Det blev en del inshoppat, dock inte så mycket. Kanske visar er sen.

Har ej tagit några bilder tyvärr,glömde totalt av camen i Ullared,men det gör inget då Sanela kommer till mig nästa helg då blir det Götet för våran del ;D woohooo !Shopping står på schemat. Just nu längtar jag efter min säng,är sjukt trött men när jag kommer på att jag ska till jobbet imorgon vill jag dö,jobb innebär tidig uppstigning och matlagning. Orkar fan inte laga mer mat själv, är ej van med det även om jag går den linjen haha konstigt va? Men man är så van med att ha hemlagad mat varje dag, vilket jag haft i 18år nu så nu när det är en månad utan det känns det rejält,funderat på potatis och kycklingklubbor?Vi får se, min datortid går snart ut så vi hörs kanske senare.Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0