100705

Idag vaknade jag alldeles för sent, vid 12 hoppa jag upp ur sängen och direkt ner till köket när jag fick reda på att min buss gick 12.52 blev jag helt galen, åt snabbt som fan medans jag klädde på mig och föna håret (halva håret tvättade jag bara :P) och cyklade iväg till bussen kom precissss fram i tid. I bussen på väg till tandläkaren sedan satt jag och funderade på något och missar stationen jag ska av på, haha tur är så var det inte så långt att gå sedan, och såklart hatar jag tiden efter man varit där helvete har lite väl för ont nu de bytte tråd som vanligt som tog typ 10min, sedan var de klart.

Mötte upp mamma, stack till stan shoppade lite sedan stack och träna i ca 1,5h lite mindre,duscha och skyndade bort till bussen, åt som en häst när man kom hem haha (värt träna :P), hämtade upp mitt paket från Nelly och nu sitter jag käkar jordgubbar :) ! en bra dag,med bra folk imorgon är de möte med de andra jobbet som jag har i sommar :) goodie vanessa är självklart då hon jobbar på detta jobb också och på måndag börjar vi jobba ,två veckor tsm sedan jobbar jag två veckor själv och sen är mina älskade föräldrar hemma, det kommer gå snabbt nu ska jag kolla TV smell ya later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0