100701

Juli månad är kommen,kan inte fatta det lixom det går inte in i mitt huvud. Jag är arg,ledsen och besviken. Vaknade upp och alla är borta, Sandra väckte mig höh och nu är jag helt jäääävla död ! Har inte sovit mycket i natt la mig runt två (halv tre?) och skulle upp fem,vi var ju på fest igår kom hem ca halv två, och där festen var skulle jag upp och städa,tror ni det var roligt? inte det minsta, stannade en timme extra så som det såg ut,haha sen stannade jag och hjälpte mamma städa sitt. Efter jobbet blev det gym, fan vad skönt det var efteråt men jag känner inte av mina benhinnor eller mina fötter och så är jag helt död nu, vet inte riktigt vad jag ska hitta på just nu..vara med vanessa? think so,men inte säker faktis vi får se ,tror dock inte jag skriver mer idag här men kanske allt är möjligt men tvekar,så vi hörs när vi väl hörs ,puss.


en bild på mig och V. 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0