VILL DU VARA LYCKLIG RESTEN AV DAGEN?

R: Vad tror du att du fick ?
Jag: G+ :D ?
R: Kom igen nu,ärligt talat
Jag: VG då ?
R: Nöjer du dig med ett VG?Är du säker?
Jag: Ja,alltså de gör jag väl
R: Vill du vara glad resten av dagen,och till provet nu efter?
Jag: Självklart...... :S

R visar pappret --> MVG,och lycklig var jag och även om jag inte hade pluggat på detta prov (natur) så fick jag MVG på uppsatsen och samhällen idag ..well hade verkligen inte pluggat på det men seriöst får jag G så tänker jag bara på mitt MVG jag är glad,jag ..MVG i natur? lär väl endast hända en gång. För i övrigt har jag varit ute och kört,det går bättre och bättre och imorgon är det praktik :) well later babes !

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

grattis! duktig du e.. :D

2010-02-10 @ 20:58:50
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0