RISKETTAN = STÖLD AV PENGAR

Onödigt,onödig,onödigt och åter igen ONÖDIGT ! 800:- för att sitta där lyssna på SKIT man rent ut sagt redan visste om,precis ALLT ,exempelvis : ej köra trött,inte köra när man druckit/tagit droger,stanna när du känner dig trött och sov lite osv osv. .. Vägverket vet hur de tjänar pengar på folk thats fo sho!

Kom hem från stan för en stund sen ,höhö köpte present t mamma och en present till mig själv som jag slog in så jag kan öppna på alla hjärtans dag, det är överskattat jag vet men vem fan bryr sig ,jag måste ju :P mobbad, i know. Sen köpte jag en till grej, nämligen en väska ni kommer skratta sen när jag visar er.. Har även fått min lönelista från ISS (mammas gamla jobb) och 4h för lite utbetalt ,snålt av mig att påpeka men det är faktis 400:- vet du att jag kan köpa 1par skor för de där pengarna,eller 2 om de kostar 199:- på rea,smart va? Ska inte sitta här och tjata ska sätta igång med fixa rummet,och sen dra igen bio som gäller idag :) puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

tack ivi :D gillar linnet, längtar till sommaren nu bara!!

2010-02-12 @ 15:47:45
URL: http://jjessey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0