MÅNDAG OCH DET ÄR LOV

fan vad skönt det var att sova länge, vaknade och drog på mig kläderna och direkt in i bilen för att övningsköra kan lova er att det går riktigt bra än så länge..enda problem jag har är när ngn är med mig eller ngn kollar på mig får jag alltid KÄRRINGSTOPP,helt jävla sjukt men när jag kör med pappa blir det inga kärringstopp :S,jaja det går bort så småningenom jag körde ju även till Skövde igår och inte bara en gång utan två gånger en gång tidigt på morgonen det var dimmigt (skulle till jobbet) och sen för att åka in och handla lite ..nu ska jag inte babbla mer utan jag ska laga mat för min fru vanessa kommer hem snart och lär vara hungrig :) PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0