LÄTT HJÄRNSKAKNING -CHECK!

hahahahahahha,ja asså har fått en bula i huvudet och ..ja det smärtar som fan jag skriver fel hela tiden,suddar hela tiden men aja..vad hände kanske ni vill veta (eller inte) haha, jag och vanesssa var hos chris en stund och snacka lite well vanessa såklart gjorde en rolig grej och jag skratta så jävla mkt att jag ramla bakåt och slog i kanten av fönsterbrädan och fan vad jag föll ner i golvet direkt och att ta sig hem tog en liten stund :P,fyfan och jag känner mig även väldigt uppsvälld i magen och skit nej asså imorrn är det fasta,och tro fan jag ska fasta och inte äta något tror jag fick i mig tillräcklig mkt idag (yaya,brukar låta så :P) nu mina vänner ska jag väl göra ngt vettigt..visa upp mina köp ? låter som en smart idé eller nej vi tar det imorgon låter min huvudvärk minskas lite


Kommentarer
Postat av: Katarina

Sv: Hahhahah förstår dig gullet .. HAHHHH typiskt mig asså! .. hahah

2010-02-17 @ 02:38:04
URL: http://katarinanatalija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0