LATMASK

jag är så lat,höhöhö orkar verkligen inte ta mig till ica för att köpa mjölk (skridskor imorgon,alltså är varm choklad nr 1) och min lillebror är inte hemma min mamma lagar mat och vad gör jag?ne jag bara sitter här och har det tråkigt ..igår tänkte jag fota shoppingen men det sket sig då jag inte hittade min cam och nu när jag kom hem låg den på bordet,wierd well tröstar mig själv genom att tänka att den låg under pappret som den gjorde idag..well tror jag bör kila till ica.. ÅH ORKAR INTE I DENNA SNÖSTORM


en bild på mig från ett bröllop :) klänning GT, skor Halens, väska Åhlens, halsband och armband present


Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: det var skit kul :D de är igen nästa onsdag ska nog dit igen haha

2010-02-03 @ 19:18:44
URL: http://jjessey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0