GURKA

åh satt och pratade med en kompis nyss och började berätta lite skämmiga grejer som hänt, en rolig grej som jag alltid kommer komma ihåg från min tid på gymnasiet (har fortf 1.5år kvar) men det var i början av ettan, ja som etta är man ju väldigt försiktig med allt ..då vi skulle gå upp för ett par trappor så satt alla treor nere vid just den trappan på bänkarna,och vad gör inte jag ? jo ...jag halkar på en gurka.pinsamt. som tur är var en från klassen bakom så jag hann inte falla på rumpan bara sådär,tur det men jag blev ju röd.


bild : lånad från google.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Sv: Hahaha sant .. jag lever livet medans jag kan! ;) .. haha



Jaaa, kanske .. du har en poäng .. Men de brukar faktiskt vara lite blandad musik när de har balkanfest där .. Riktigt kul! Det rekommenderar jag verkligen! Men om ni inte vill, så ska jag inte tvinga er :) ...



Neej, de är lugnt! :) .- Jag hade varit precis likadan, hehe .. Hmm, hur ska jag förklara ?... Storgatan 47 :) .. Vet du vart Con Deco vid avenyn ligger? Eller typ bryggeriet / Hard Rock ? :) ...

2010-02-03 @ 13:20:07
URL: http://katarinanatalija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0