BORTGLÖMT PROV

idag kom man till skolan efter en välbehövd sovmorgon och när jag sätter foten innanför omkl. rummet kommer jag på " DET ÄR JU FÖR FAN PROV IDAG", hade totalt glömt bort det eller så hade jag förträngt det - svenska prov om medeltiden ..alltså jag undrar verkligen om jag fick ett G :S nej alltså jag är starkt besviken på mig själv från och med nu ska jag alltid skriva upp minsta lilla grej imorgon är det säkert skriftligt läxförhör men minns inte vilka kapitel då jag bara skrivit "Läxa projekt&företagande" haha lyckat! det ordnar sig har köpt mig ett linne också eh jag visar lite av mina köp senare, PUSS


ps: glömde säga att jag idag var ute och körde ,igår med men fan vad bra det går *peppar,peppar* :D

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

ojj!

2010-02-08 @ 19:30:22
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: EMELIE

haha, mindre lyckat kasnke ;D

2010-02-08 @ 21:11:46
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0