FANTASTISKA DU


Kommentarer
Postat av: neli

ÅH jay ♥♥ fan va bra han är!! helt otrolig...

dock hade jag velat se olle som vinnare eller iaf åtminstone i finalplatsen med jay :) det hade vart en sjukt grym final. minnah var inte ens värd finaplatsen ♥



hej förresten haha. åh va dåligt att du inte blev informerad av att det var 50 procent på allt inne på bikbok. konstigt :S om du ändå är medlem och så! dåligt av dem.. åh va härligt att erat lov börjar snart. det är bara att hålla ut nu det sista. det kommer fixa sig fåru se!! hoppas att det gick bra på dina prov och din uppsats :) ♥

och fifan för praktik haha. jag hatade praktik och jag gör det fortfarande.. det är när man är ute på praktik, som man inser vad roligt det är att gå i skolan :) man har sina vänner, många raster och man har sovmorgon och korta dagar.. praktik är alltid tidiga morgnar och sena dagar!



haha va söt din mamma är. men vem älskar inte cheesecake? :D det är så jävla gott att det inte är sant ♥ igår gjorde jag och killen julgodiset rocky road.. haru hört om det? :D supergott! du måste testa verkligen. har lagt upp receptet på bloggen om du vill göra hihi.



jaha okej.. ja men det ändras hela tiden. det är jobbigt det där.. hoppas verkligen att du kommer in, men det gör du nog utan problem :D ♥♥ du kommer bli en grym kockerska hihi :D



haha ja men det stör mig att föräldrar ska vara såna.. kan dem inte bara inse att det är 2010 nu, snart 2011 och det är inte 1964 eller 1957 haha. allt har ändrats och det är inte alls samma sak längre, men det har dem svårt att förstå haha. dem lever fortfarande på deras tid haha. ååh va coolt med australien.. riktigt nice. jag vill också utomlands sådär och bo där i flera år.. USA är störta drömmen :) men jag har kille så det skulle ALDRIG funka haha. men resa dit, det ska jag gör en vacker dag hihi. va roligt med studentresor :D har du tänkt åka eller? fan va nice isåfall ♥

hoppas att allt är bra med dig draga..hörs sötis♥

PUSS och KRAM ♥

2010-12-12 @ 13:34:41
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0