100829

Vilket jävla slut på denna korta skolvecka,en lugn kväll på Skövdes gator blev det i fredags trött som fan däckade man direkt väl hemma vid tre tiden.Lördagen blev det uppstigning och bakning då min underbara pappa fyllde år 46,om fyra år är det 50 börjar bli gammal nu den där farsgubben vid halv elva tiden var det bara att dra sig in mot Skövde igen för en rejäl utgång,efter en timmes trängandes i kön var jag äntligen inne på den där jävla efterlängtade toalleten så jävla skönt var det lite för mkt dricka höh,jag dansade så jag inte kände av mina fötter,dansade mig varm och svettig och den där känslan av att sätta sig i bilen och knäppa upp skorna var ju hur jävla ljuvlig som helst.Vid fem tiden låg jag i min säng,min efterlängtade säng underbar jävla känsla.Nu är jag hur trött som helst och imorgon är det början på en ny skolvecka,jag är så omotiverad och längtar redan efter fredag.Bjuder på lite bilder från gårdagens utgång.






De två sista bilderna ser man ut som man inte borde,vi skyller på dansandet och svetten sminket försvann helt enkelt :) Längtar redan till nästa utgång höhöhö


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha fan va så full alltså, ska aldrig dricka mer när ja äter pencelin

2010-08-30 @ 23:29:03
URL: http://jjessey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0