MAN KÖPER,SEN ÅNGRAR MAN SIG

Jag är ännu inte klar, har gjort klart min walk in garderob,byrån samt två klädskåp är ännu inte klara..seg tänker ni ha?Men jag fick faktis besök i ca en timme,har även suttit vid datorn en massa och sådant.Tänkte ju visa lite från garderoben,sånt som jag köpt som jag nu ångrar,kunde faktis fått något så mycket finare för pengarna...krångligt de där.


inte lätt att se så mycket kläder på sängen..


den här tröj/tunikan är väldigt fin,dock andvänd endast 3-4 gånger,och jag köpte den typ 2008..what a shame skulle kunna lätt sälja den till någon.


denna klänning är andvänd en gång,den passar ej min garderob men den hänger ändå kvar,vet inte riktigt varför


när denna klänning köptes bar jag den ofta, nu har den hängt där i 3år och samlat på sig damm, den är snygg men tycker urringningen är för,för stor.


denna tunika/tshirt knappt andvänd, den åker på lika snabbt som den åker av tycker den aldrig passar med något så både denna gråa och en lila fick lämna min garderob idag,de flyttar in hos mamma.


finbyxor,prislappen sitter kvar ännu och vad fan köpte jag dessa för? kommer aldrig ha dessa ändå..lixom jag går knappt runt i jeans hur fan  tänkte jag?


denna väst är bland de fulaste jag köpt,prislappen är fort. på den lär nog inte komma till stor andvändning.


herregud, har en likadan i svart som jag använder men denna? alltså seriöst ivana vad i helvete ville du komma fram till när du köpte denna? inte tänkte du klart iaf..


den är söt men seriöst, den kommer hänga där tills den hittar ett tryggare hem...


den är söt,ljuvlig,sommrig och jag gillar den men den har hängt där sen skolavslutningen i nian,alltså andvänd i bara några timmar..ganska ovärt av mig att slänga 300-400kr på denna klänning..


Kommentarer
Postat av: neli

Hej hjärtat :D

Hahaha gud va jag känner igen mig i ditt inlägg. Jag har också tusentals kläder som jag inte använder. Fattar inte varför man köper sånt :P Men den där kavajen som du har på dig, den svarta, ser ju ut att vara sjukt snygg :D Med armarna uppvikta och med ett par ljusa jeans till :D Skulle vara riktigt nice ju ;)♥



Ja men studenten är ju verkligen något som slår allt :) Det är en av dem bästa sakerna i människans liv.. Därefter kommer födda barn och gifta hahaha :D Enligt mig då :P



Hihi nice med HR :D Det verkar vara kul :) Haha ja mitt namn är lite ovanligt, men jag hatar det :P Det är mer rumänskt än serbiskt hihi :)



Så va ska du hitta på idag på första maj? :) Något speciellt? :D

PUSS söt ♥

2010-05-01 @ 11:37:20
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: Jessica

hahaha de finns så mycket onödigt i garderoberna :)

2010-05-01 @ 12:31:25
URL: http://jjessey.blogg.se/
Postat av: zeljka

västen var ju jättefint =) Tänk ett sånt där stort skärp till eller nått, kan ju bli rätt snyggt..

2010-05-05 @ 00:21:44
URL: http://zeljka.blogg.se/
Postat av: katarina

hahahaha Ivanaaa, du är värre än mig =P

2010-05-06 @ 19:24:52
URL: http://sametaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0